wtorek, 10 sierpnia 2010

4-ta edycja


To już czwarta edycja. Czwarta zmiana zasad WFB którą zaliczam. Przyznają od razu - wcale mi się nie chce uczyć tego od nowa. Chociaż wg plotek i urywków zasad, które słyszałam, wydaje mi się że to zmiana na lepsze. Na pewno podoba mi się zwiększenie grywalności piechoty a obcięcie postaci, natomiast mam nadzieję, że w jakiś sposób Bretka dostanie zasady specjalne dla kawalerii. Armia chłopska może i jest ciekawa, ale cały urok tej armii to jednak duuużo kawalerii na stole.

Zdziwiły mnie zmiany zasad dotyczące terenów - do tej pory poszczególne edycje praktycznie nie zmieniały podstawowych strategii grania terenami. Tak więc znikam zagłębiać się w szczegóły - wkrótce nowy post z kompilacją zasad w nowej edycji.

PS. Zdjęć nowych makiet na razie nie będzie przez jakiś czas, w czasie wakacji zalało mi piwnicę która służy za modelarnię - większość przechowywanych tam terenów wymaga renowacji i odgrzybiania :(


.

4 komentarze:

  1. myślę że kompilowanie zasad nie ma za bardzo sensu - temat już był zbyt wiele razy wałkowany w wielu miejscach ;) ale ocena wpływu nowych zasad na kompozycję armii/ grywalność już bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Miło wiedzieć, że w końcu te komentarze działają.

    Akurat kompilacji tej części zasad, która mnie interesuje - terenów, jeszcze nie widziałam ;) Co do reszty - mój mózg na wakacjach nie absorbuje wiedzy pisanej, więc kiedyś się pewnie nauczę... na błędach!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście czekam na polhammera. Co prawda z młotka raczej nie zrezygnuję ale..
    Swoją drogą - wiesz I, że to również moja 4 edycja? ;) i nie zapominam kto mi wkręcił te figurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, pamiętam, pamiętam, w czasach kiedy jeszcze byliśmy młodzi i piękni :P A wiesz, ze ja jeszcze miałam w łapkach podręcznik do 4 edycji? Gdzieś na studiach chłopaki potrzebowali tłoomaczenia. Do tej pory pamiętam niektóre hasła :)

    OdpowiedzUsuń