czwartek, 25 lutego 2010

Urlop, czyli jak kreatywnie nic nie robic.

Mam urlop. Już drugi tydzień. Zaplanowałam sobie tyle ciekawych rzeczy, a skończyło się na siedzeniu przed kompem.... Chyba muszę sobie jakieś "parental directory" załączyć... Nie jest tak, że nic nie robię, ale niewiele wpasowuje się w tematykę bloga, chyba, że poszerzę go o gotowanie i sprzątanie :P

Rachunek sumienia:
Zdolności obróbki graficznej - nadal minus 1
Próbowałam znaleźć jakieś ciekawe template do bloga. Pyzam ma interesujące wzory, ale następnego dnia po ustawieniu przestał działać :( tak jak i wszystkie z tamtej strony. Koniec końców nie jest źle, bo udało mi się znaleźć template pozwalający na szerszą kolumnę tekstu, ale strasznie blady :/

Wykonanie nagłówka bloga - fail
Z braku photoshopa, a paint nie jest moim ulubionym programem, znalazłam na sieci SumoPaint - interfejs podobny jak w fotoszopie. Niestety próby wklejenia jakiegokolwiek obrazka spełzły na niczym. Trzeba próbować dalej.

Dragoncave
Przyznaję, ostatnio temu poświęcam najwięcej czasu. Forum nie jest zbyt rozległe, ale dość aktywne, i pełne przyjaznych ludzi. Udało mi się uzyskać 2 "rare eggs" i mam obiecane jeszcze kilka plus zaczęłam się udzielać w "lineages". Oto moje pomysły na rodowody dla smoków:

Gaia Classic Lineage - 6 gen even (obrazek?)
Projekt "Gaia"jest częścią projektu "równych rodowodów". Polega to na utworzeniu drzewa rodowego w którym wszystkie gałęzie - dziadkowie, pradziadkowie, pra-pradziadkowie i wyżej są "pełne", a smoki tworzące  pierwsze pokolenie- tzw generacja 1 pochodzą od smoków dzikich. Dodatkowo, w projekcie Gaia, każdy ze smoków 1szej generacji jest innej rasy. W mojej wersji pokolenie to ustawione jest tęczowo, zaczynając od czarnego, przez szary, zielony, niebieski, fiolet, różowy, czerwony, żółty a kończąc na białym, z wykorzystaniem 32 ras smoków, które następnie schodzą do jednego jaja z czarno-białych rodziców. Trochę zejdzie, zanim w ogóle uda mi się zdobyć wszystkie te smoki :P

Black and White double prism staircase. (obrazek?)
"Staircase" albo "New Blood" to drugi typ rodowodu, gdzie zaczynamy tylko z dwoma smokami o "dzikim" pochodzeniu i w każdym pokoleniu dodajemy kolejnego "dzikiego" smoka do rodowodu. Jeżeli dodatkowo zwracamy uwagę na płeć smoka, w efekcie otrzymujemy drzewko rodowe podobne do schodów.
Można to uzyskać na dole, lub na górze strony. Mój plan polega na połączeniu dwóch takich rodowodów w ostatniej, 12 generacji. Dodatkowo, smoki-partnerzy w tym projekcie też są ułożeni tęczowo - z tym, że w każdej generacji rodowód jest przekazywany prze białą smoczycę w jednej linii, a czarnego smoka w drugiej.

Ostatni duży projekt, to utworzenie ogromnego, 12-sto pokoleniowego drzewa z jednego gatunku smoków. Tak w skrócie, nie jest to realne do zrobienia przez jedną osobę, ponieważ potrzeba do tego ponad 5 tys smoków, przy napływie ok 1/dziennie daje to 15 lat :P. Ale mam nadzieję, że uda mi się tym projektem zainteresować innych i pozyskać wysokopokoleniowe młode w późniejszym okresie.

Poza tym zamierzam włączyć się do już istniejących projektów i rodowodów:
 






.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz